Страници

сряда, 18 юли 2012 г.

Позитивни новини бр. 4

Преди три дена трябваше да ги публикувам, но имах неотложна работа, която...о, я стига това са глупости. Първо от началото на месеца до началото/средата на втората седмица от него месец нямаше почти никаква новина, после посъбрах добър материал, но подхванах едни стари пороци пак, не, не жени, алкохол или някакви такива, а по-лоши - DotA и Magic the gathering =D Та, нямах време и...добре де, добре ето ги, еее човек да не помрънка...

Царството на славяните


Нека не говорим сега за дарителя, а за това какво може да научим от дарението. Аз смятам, че би било доста интересно четиво. А и винаги има позитивност в даряването на книги.


ЧЕЗ и изкуство


Вече е факт, с очите си видях няколко от тях, изглеждат доста приятно наистина.

Градски маршрут за наблюдение на птици


Идеята звучи много хубаво, нали? Но...абе идете и вижте.

Атлантида?


Все едно българска Антлатида са открили, на мен така ми прозвуча. Шегата настрана, напоследък забелязвам, че са се активизирали братята археолози. Или те хората може да са си били винаги активни, просто аз да не съм се интересувал толкова. Какъвто и да е случая да продължавата така. =)

Кино фестивал


Мина вече, но казах ви, имах сериозни причини да се забавя...

Компютърно злато


А сега де, какво е това...ХА! Не беше каквото си мислехте, нали? =Р

На мен ми звучи добре, а на вас?


За съкровища иде реч...

Запазване на споменът


Годишнина на Вазов отбелязана с...е сами вижте с какво.

Още археология 


Още по темата за активните археолози.

Проведе се литературно четене в памет на Васил Левски 


Какво още искате, четете, четете!

Първи национален фолклорен събор в Разград


Т`ва в началото не е важно...

Рядък, красив предмет и нов музей в Търново 


Чудно, чудно!

Български филм печели награди в Кан


Случайно го открили хората...

Българин предложен за Орден за Храброст


Една кутия ордени трябва да му дадат, ако наистина е спасил толкова хора.

Доброволци ремонтират хижа в Стара планина


Много работа има да свършат, но е много хубаво, че имат желание за такова нещо.

Изложба на тема "Благотворителносттта"


"Фотографиите, номинирани в конкурса "Благотворителността през обектива", са вече подредени и могат да се видят в градинката пред "Кристал" до 23 юли, както и на сайта на конкурса, организиран от Български дарителски форум и фондация "Помощ за благотворителността в България."

Графити фест 


Още един за почитателите на това изкуство =)

Ученически практики 


На мен това ми звучи доста добре, дано да сработи.




Само така с коментар от мен или и с цитат от статията, как си предпочитате дозата позитивност?



Няма коментари:

Публикуване на коментар